خشک تر و تازه

سبزه وار، دیار همت، روستای خشک، خشک قائنات، دهات خشک، خشکی ها، بخش سده، بخش آرین شهر، خشک برکوک، خشک بیرجند.

خشک تر و تازه

سبزه وار، دیار همت، روستای خشک، خشک قائنات، دهات خشک، خشکی ها، بخش سده، بخش آرین شهر، خشک برکوک، خشک بیرجند.

قاتل بی صدا-2017-مورنج خشک

صبحگاه سال 2017 که در بیشتر کشورهای مسیحی با جشن و پایکوبی همراه است،قاتل خاموش دومین خانواده خشکی را در مورنج طعمه خود ساخت ،و خشک و منطقه را در غمی بزرگ فرو برد.

از زمانی که با همت دولت نعمت خدادادی یعنی گاز  به طرف روستاهای ما گسیل شد این نگرانی همواره وجود داشت که مردم ما چگونه کاربرد گاز را در زندگیشان مدیریت خواهند کرد؟ اما روستا نشینان ما،با درایت اداره گاز و مهندسان  ناظر وآگاهی و ترسی که به آنها القاشده ،خوشبختانه حداقل تا کنون ما شاهد حادثه دلخراشی در خود خشک  نبوده ایم،اما قاتل خاموش  در خارج از دهات  زن و مردی جوان(شادروان آقای  هادی برگی و  شاد روان خانم گلشاد ببری) را به کام مرگ فرو نشاند
اولین  مورد ایچنینی در چندین سال پیش در تهران رخ داد،در آنجا نیز شمع وجود جوان رشید  خشکی(جانگداز) در غربت و تنهایی  به خاموشی گرایید.ا
این تجربه های تلخ و حزن انگیز می تواند هشداری بس جدی در تمام مراحل زندگی ما باشد ،حادثه هرگز مارا خبر نمی کند ،واین تجربه ها قیمت ندارد ،چرا که جان عزیزان ما را با خود یدک می کشد،و می باید بهوش باشیم که این خطرات همچنان ما را تهدید می کند ،.. از این وقایع تلخ  و جانکاه  و خونه خراب کن میباید  نتایج گرانسنگی گرفت.
بنا به نظر پزشک قانونی خفگی این عزیزان ناشی از دود موتور  بنزینی در حال کارکردن بوده است و البته به کرات اتفاق افتاده است ،اگر چنانچه خودرویی  در یک گاراز کاملا بسته  به مدت کمی کار کند ،تاثیر گاز co2 اجازه باز کردن در را به راننده کند کار نخواهد داد.این حوادث به ظاهر ساده ،پیچیدگی های وحشتناکی را رقم می زند.
وظیفه جوانان ما آگاهی بخشیدن به کل حامعه در باره  خطرات در کمین است .(روحشان در آرامش ابدی).
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.